آهنربا شبکه ای چیست؟

آهنربا  شبکه ای از مجموعه ای از آهنربا واشری دائمی فوق قوی و استیل گرید 304 که از نوع فولاد زنگ نزن می باشد تشکیل شده است که با میدان مغناطیسی فوق قوی که ایجاد می کند توانایی جذب فوق العاده بالایی دارد.
این نوع آهنربا در صنایع مختلف از جمله برای جداسازی فلزات مانند: خرده های آهن ، پیج و مهره ، براده های اهن ،میخ و غیره.. از مواد های صنعتی مختلف دستگاه تزریق و دستگاه آسیاب و همچنین در مواد غذایی مانند : آرد ، نیشکر ، قهوه ،چایی و غیره کاربرد دارد .
این نوع آهنربا قابلیت تغییر در سایز ، نوع شبکه بندی ، سایز شبکه ها ، قدرت گیرایی را دارد .در شکل های مختلف از جمله : مربع ، مستطیل ، دایره ، مثلث موجود می باشد .

انواع آهنربا شبکه تمام استیل

1- آهنربا شبکه ساده :

از پر فروش ترین نوع آهنربا که در ساختار آن فقط آهنربا واشری دائمی فوق قوی و استیل گرید 304 به کار رفته است که باتوجه به مواد دستگاه فاصله بین شبکه ها متغیر است .
آهنربا شبکه ای جهت جدا سازی فلزات از مواد

2-آهنربا شبکه ترکیبی :

در ساختار این نوع آهنربا ،آهنربا واشری دائمی و آهنربا نئودیوم (Nd)گرید N42 که از قویترین نوع آهنربای موجود است و استیل گرید304 به کار رفته است
این نوع اهنربا به علت به کار رفتن نئودیوم قدرت جذب آن 2 برابر میشود و کیفیت این نوع اهنربا بسیار بالا است .
آهنربا شبکه ترکیبی (آهنربا نئودیوم +آهنربا واشری)

3-آهنربا شبکه و میله ای نئودیوم :

در ساختار این نوع اهنربا فقط آهنربای نئودیوم گرید N42 و استیل گرید 304به کار رفته این نوع اهنربا قوی ترین نوع آهنربای موجود هست.

آهنربا شبکه ای جنس استیل برای جداسازی براده فلزات

4- آهنربای میله ای نئودیوم خشابدار :

این نوع اهنربا برای موادی که خرده هان ، پیج و مهره و براده های اهن زیادی دارد کاربرد دارد که برای جداسازی اهن آلات با در آوردن خشاب بدنه استیل باقی مانده و خاصیت آهنربایی از بین رفته و خرده های اهن به راحتی جدا میشود.

آهنربا نئودیوم خشاب دار

5-آهنربا خشتی:

این  نوع از آهنربا در سایز های مختلف در صنعت به خصوص در دستگاه آسیاب مواد پلاستیک برای جدا سازی خرده های آهن از مواد با ابعاد درشت تر مورد استفاده قرار میگیرد.

آهنربا خشتی قوی

 

 

شماره تماس جهت استعلام قیمت و مشاوره :

09910224335

09052914833

3 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.